Adet oldum ama 3 gun sonra lekelenmem oldu hamıle kalmadan once de oluyordum dogum kontrol hapı kullan 1 kutu gecer dedı doktor kullandım ama 10 tane felan yan etki yapınca bıraktım dogum yapalı 1 sene oldu adet goreli de 1 sene oldu bu ay lekelenmem tekrar basladı tekrar gıdıcem bu durumu yasayan gecen var mı ya