Merhaba. Beş aylık oğlumda öksürük var boğazı kızarık ve balgamlı. İyot kullananları çok duyuyorum bu ara kendi yeğenlerimde dahil ablalarım kullanıyor ama bebeğim küçük olduğu için bilemedim bu ayda kullanılabiliyor mu,bilgisi olan aydınlatabilir mi lütfen? Şimdiden teşekkür ederim.