Tazeanneee0606 hilaallc benim kızım da hic emeklemedi, 1 yasinda yürüme arkadaşı aldım 3 günde yürüdü bilsem daha önce alırdım
Ftet 10.5 aylık anlattığınız hiç birini yapmıyor tutunup kalkma filan asla yok yani oturuyor anca kilosu kaç acaba
vvb hilaallc benim kızım hiç emeklemeden yürüdü. Her bebek emekleyecek diye bir şey yok ki. Sadece kendi etrafında dönerek her yere gidiyordu. 14 aylıkken de yürümeye başladı
ipekvera hilaallc benim kızım da geç emekledi. Şimdi yürüyor dert etmeyin. Ben de kilosunu takıyordum mesela. Hala daha zayıf. Ama elimden geleni yaptım ve artık bunun üzerinde düşünmeyi bıraktım. Diğer bebeklerden ileri olduğu özelliklerine yoğunlaştım. Her anlamda geri ise sıkıntı. Ama bazı konularıda ilerideyse geride olduğu konu sadece bir gelişim özelliği. Gelişim bireyseldir. Her çocukta aynı seyretmez.
Ftet Ayseee12_ babıldama var göstermedim yani 10 aylıkken prof a götürdüm özel dedim emekleme kalkma hiç bişey yok önemli değil zamanı gelince yapar dedi
Ftet Ayseee12_ anne filan hrp diyordu 4 aylıkken ama bilinçsiz babaıldama baba dede mama gibi 8-9 aylıkken
oykuipek Benim kızım da 11 ay olana kadar yattığı yerde bile neredeyse dönmüyordu istemiyor basmıyordu ayaklarını kaldırıyordu hatta bastırmak istersek. Ama uzanıyordu kalkmaya çalışmasa da bir şey almak için yukarı doğru. (Bu önemli bi noktaymış öyle demişti doktor) 11 ay olduktan sonra bir anda emeklemeye başladı başta arka ayaklarını sürüklüyordu yavaş yavaştı ama bir hafta içinde evde girmedik yer bırakmayacak kadar hızlı ve net emeklemeye başladı. Bir yere tutunup dizinin üstünde kalkıyor. Eskiden huzursuz olurdum yürümesi konusunda ama şimdi emekliyor diye içim rahat. Ümidi kesmeyin günü geldi mi gerçekten bir anda yapıyorlar. Bir de şimdi keşfettikte kucak istemez oldu kendi gidiyor her yere
ayselaaslann hilaallc kızım 11 aylık emekledi 14 aylık yürüdü. Bende çok şüpheye düştüm niye emeklemiyor yürümüyor diye. Ama zamanı vardır korkmayın
ZeydsMom hilaallc emekleme gelisim basamaklarindan biri degil her bebek emeklemez. Emeklemeden yuruyen bebekler cok
Tuake hilaallc 13 aylığız bizde de emekleme yok benimki de kilolu yürümeye hevesi var ama cesaret edemiyor koltuktan tutunarak yürüyor o yüzden canınızı sıkmayın çocuktan çocuğa değişiyor emeklemeden yürüyen bebekler de var
asure Benimki de 10 aylık oldu emeklemiyor. Bir yere tutunup durabiliyor, geri geri gidebiliyor ama öne gidemiyor. Ama beni asıl rahatsız eden şey, yattığı yerden doğrulup kalkamıyor kendi başına. Sıkıntılı bir durum mu?
Baharttttt Benim kızımda 12 aylık ellerinden tutunca adımlıyor ama parmak ucunda başkada bir ne emekleme ne yürüme çabası çok üzülüyorum 😞