Pofudukkk benim oğlum 10 ay civarı böyleydi bel falan kalmadı sürekli yürümek istiyordu , dolaptan bir ürün aldım geçiriyorsun üst kısmından tutup yürütüyorsun neyse oda çok ise yaramadı , sonra birden bu hevesinden vazgeçti emeklemeye başlayınca , 13 aylık olunca da yürüdü suan 14 aylık oldu yürüyor çok şükür , tavsiye olarak şunu söyleyebilirim biz eşimle aramızda sürekli yürüttük elini bırakarak bunu deneyin yakında yürüyecektir