Bebeğim hiçbir zaman uykuyu seven bir bebek olmadı. Şu an tam 9 aylık ve günde 1 uyku yapmaya çalışıyor. Uyku uyanıklık saatleri resmen bizimle aynı. Uyku eğitimi aldım 1 ay uğraştık ancak nafile. Gündüz uykuları hiçbir zaman 30 dakikayı geçmez, en ufak seste uyanır😅 asla şikayet etmiyorum onun da huyu bu demek ki😊 ama tabii anneyi epey zorlamıyor mu bu durum ya, uyanıkken uykusunu alamadığı için kucak istiyor işlerimle ilgilenemiyorum, uyurken de zaten ses yapsam uyandığı için işlerimle ilgilenemiyorum🫠
Sabah erken kalkmasına rağmen gece de geç yatar ve yanından kalktığım an uyanır
1 yaşında gün içinde uyumayı bırakır herhalde bu gidişle😅 sizin bebişlerden ne haber, tecrübeli anneler bu süreçleri atlatanlar tavsiyeniz var mı😍