Omerasaf38 Bugün kontrolümüz vardı sadece 350 gr almış 6450 di 6800 olmuş boyu da 61 di 64 olmuş sadece mama içiyor acaba mamayı mı değiştirmeliyim ?
Tinimini Omerasaf38 Gayet normal. 4. Aydan sonra azar azar kilo almaya başlıyorlar. Eskisi gibi olmuyot
Irmak_ozkan Omerasaf38 benim oğlum da 300 gram almış oda 4 aylık aile hekimimiz kilo takibi başlattı ve mama vermemi önerdi aptamil ve bebelac aldım içmiyor 🤷♀️
Sarelim Omerasaf38 zaten artık kilo alımı azalır. 1 kilo almasını beklersek olur mu hıc bu cocuk 1 yasına gelince kac kilo olur. Bu yondrndr dusunun lutfrn. Vucut kendini ayarlıyor.
Deletedmom409 Omerasaf38 bizimde bugün 4.ay kontrolümüz vardı ve bi önceki ay 5900 kiloydu bugün de 6 buçuk tu hemşire bisey demedi ama ben korktum normal mi çok inatçı bi bebeğim var ve meme reddi yaşıyoruz mamaya mi başlasam ara sıra çok az yoğurt veriyorum ama bilemedim yine
Neset Omerasaf38 artık azalır kilo alımı hareketleniyorlar ve eskisi gibi sürekli beslenmek istemiyorlar. Benim oğlum 13 aylık ve 8 kilo çok takmayın bence kilo konusuna fizyolojik bi durum kilo konusu mamayla başka bişeyle alakalı değil yani.
Mavi45 Benim kuzum da 50 g almış .Ebenin dediğine göre.Doktor 15 gün sonra çağırdı.Ama doğru düzgün yemek istemiyor.Bir de ben işe başladım .Emerken de mama yerken de derdi hep oyun 🤷🏻♀️☺️
melodininoglu Omerasaf38 bizde o kadar almıştık 4. Ayda. Kaşık mamasına ek gıdaya başlattı doktorumuz. Boyuna gitmiş dedi 🤷🏼♀️
Sultan2106 Omerasaf38 benim kızımda 4 aylık kontrolunde 300 gram almış 6300 gram doktor bu ayda az alırsa mama başlayacağımızı soyledi