Bebeğim 4 ay 5 günlük. 3 buçuk aylıkken emmek istemedi bir dönem dizanteri atlattık 15 gün ishaldi iştahı da baya azaldı o dönemde. Şimdi de anne sütü + günde bir biberon mama desteğiyle gidiyoruz ama sağımda da mamada da 100 ml yi geçmiyor bir öğünde içtiği miktar. Kilo alımı da azaldı baya. Bu normal mi ? Sebebi ne olabilir ? Başınıza böyle bir durum geldi mi annelerim