Herkese güzel bir pazar diliyorum konumuza gelecek olursak arkadaşlar görümcemin oğlu 3 yaşında yaklaşık 1 buçuk senedir doğru düzgün yemek yemiyor. Görümcemde çok marifetli kadındır asla üşenmez oğlu yesin diye sabah akşam her şeyleri yapar eder ama oğlu asla yemiyor. Özellikle şu son bir haftadır normalde yediği şeyleri bile ağzına koymuyor. Görümcemde bir iki gündür hiç zorlamadı onu yemesin acıkınca yer falan diye ve oğlu geceleri karnım aç diye ağlıyor hemen bir şeyler hazırlayıp veriyo bir lokma yiyip ben doydum yemicem diyor kadın perişan oldu artık ne yapacağını bilemiyor yani aç bile bıraktık yesin diye ama nafile aramızda böyle bir durum yaşayan var mı?
** bu arada ek vitaminler takviyeler falan veriyor zaten onlarda olmasa herhalde ayakta duracak hali olmayacak