Aseldurumom_ hemen herşeyden sıkılıyo ne alıcağımı şaşırdım alıyorum 2 gün oynuyo sonra atıyo elinden belki masanın hevesine tutunup kalkmayı öğrenir diye düşündüm ama oynamıyorsa almaya da gerek olmaz sanırım lego için çok küçük hep ağzına sokuyo herşeyi komple sokar onları ağzına 😂😂