Merhaba kızlar benim ikiz bebeklerim var . Ve onlar 5 ayını tamamladı 6 ayına geçiş yaptık . İlk önce meyveli karışık mamalar vardı onlardan yapıp verdim püre gibiydi , sonra muz verdim , sarı elma verdim yani 3 gün kuralı yapmadım ben . 3 gun kuralınıda yeni duyuyorumda . Onu yapmalımıydım ? (Azerbaycanlıyım bu arada ) siz nasıl basladınız ek qıdaya . Baska neler hazırlıya bilirim önerileriniz varmı ?