Bizde 2.5 aylıkdi kanlı kaka vardı ve aşırı huzursuzluk deriden test yapıldı süt ve süt ürünleri yumurta kuruyemiş hepsi için diyet verdiler uyguladikdan sonra kanlı kaka geçti ama gaz ve uykusuzluk gecmedi hiç 5 aylikdan sonrada deride döküntü oluşmaya başladı cildi kurudu yanakları kırmızı kırmızı ekzama gbi oldu diyette kaçak olmuş dedi doktor yani süt urunu olunca keçi koyun dana etide yada tarhana çorbası bile icemyeceksin tavuk da yeme dedi uyguladık iki üç içinde geçti şükür ek gıdaya herkes yoğurtla başlarken biz avakadoyla başladık sonra ek gidada ne versem alerji yaptı ağız kenarı kızarıklık mercimek havuç portakal 10 aylıkken özel bı laboratuvar da 250 gıdaya test yapıyorlarmış doktor önerdi onu yaptirdik kan testiyle baktılar ve hiç birşeye alerjsii cikamdi not olarak yazmışlar süt ürünleri hassasiyetinden dolayı takip edilmesi gerekiyor diye doktorumuzda dedi bu iyi haber düşük alerji oranı demek ki eti tavuk falan ye sadece süt urunu ve kuruyemiş yeme dedi mercimek falanda ver ağız kenarı kızarsın başka döküntü olmazsa sorun olmaz dedi 11 aylıkken süt verildi hastanede tepki verdi vücudu diyete devam dediler bağırsak süt ürünlerine hassas dedi şimdi 19 aylık olduk süt devam ediyor ama diğerlerini açtık çok şükür sorun olmadı ama hala geceleri gaz sorunu var çok uyanıyor karnı şişiyor alerji bolumunde tanıştığım arkadaşlarda gazdan dolayı sorun yasiyorlarmis .size alerji konusunda alerji tavsiye olarak test yaptırın ama herzaman doğru sonuç vermedigini yaşadık iyi takip edin bebeğinizi siz yediklerinizi takip edin o urunleri çıkarın beslenmenizden yine devam edecekmi bakın 10 gün falan bu şekilde anlaya bilirsiniz . inşallah alerji degildir her ekzama alerji olmayada bilir cildi kuruda olabilir nemlendirince geçer belki . sağlıklı günler dilerim