Cicekimftm LinaSelin lütfen zeytin yağ sürmeyin.hindistan cevizi yağı alın. Sürün tarayın hemen tarağa geliyor. Zeytin yağ asitik olduğu için önerilmiyor
Poyraz-16 LinaSelin canım bizim bebekte oldu eczaneye danıştım Arko krem yeşil beyaz olan kutudan alıp sürdük biraz bekleyip taradık geçti bidahada olmadı istersen dene bi
Cicekimftm Vallahi şaştım hangi birine yazayım. Hanımlar bebe yağı aşırı kimyasal içeren bir ürün kullanmayın. Zeytin yağ asitik olduğu için bebek cildine sürülmez. En güzeli hindistan cevizi yağı cildine,konak kalıntılarına çok iyi geliyor.ve zararsız