Kızlar selam…
Oğlum 29 aylık bir haftadır hasta ama ağır geçirmiyordu iki gündür ateşleniyor aşırı yüksek olmadığı sürece ateşten korkmuyorum açıkçası
Ama dün gece inatçı ve düşmek bilmeyen ateşi vardı gece boyu nöbet tuttum dönüşümlü ilaçta verdim neyseki şu an iyi ateş yok keyfi yerinde ama sabah yemyeşil kaka yaptı iştah sıfır zaten yediği birşey yok bende korktum açıkçası tekrar ederse bi hastaneye götüreceğim neden olmuş olabilir bilgisi olan var mı yardımcı olabilir misiniz…