mermaidzak Ben aldım gerçekten ilgili çok tatlı biri konuşurken seninle arkadaşın gibi konuşuyor yani gerilip kasilmiyorsun bir şeyleri anlatırken o sıra oğlum hastalandı ve kilo düşüklüğü olduğu için mamayı bı türlü bırakamadım sonra da ben devam edemedim reflü de olan bir çocuk olduğu için kilo problemi beni etkiledi 4 aylıktı zaten o sırada da ataktaydik. Ama keşke ilk doğduğun da karşıma çıksaydi dedim. Ne zaman yazsam eninde sonunda hep cevap verirdi. Ve bire bir konuşuyor bu da daha rahat hissettiriyor. Bundan önce başka birinden aldım topluluk halinde oluyor o bana yaramadı. İkinci çocuğum olsa ve aynı şeyleri yaşasam Tülin ebeden alırım. İnşallah size de iyi gelir.