aselliyam23 ya aslinda alıştrmak degil.bizim uzun bi sewgililik surecimiz oldu ozamanda boyleydi hic biseyden sakınmazdi harcamasını,gözüde elide cok açıktı ozamanda.bnde bu konuda cok rahat biriyim hep aksi olsa anlaşamazdim zaten.alıştığı tek şey onceden haberi olsun diye şunu bunu aliyorum derdim ew icn olan seylwr oda kişisel ihtyaclarimi sormadan alirdm zaten ama.smdi hic bseyi sormuyorum nasilsa sonu gelmeyecek oyuzden sorma artk al al modunda..boyle iyi bncede😎