iroo Kızlar merhaba 36 günlük bebeğimin yüzünü çok yolduğu için tırnaklarını kesiyordum ama biraz derin kesmişim kanadı ne sürmeliyim bu konuda bilgisi olan var mıdır yardımcı olursanız sevinirim
ilay-mom iroo 5 aylık bebeğim hala törpü makinası ile kesiyorum. Onunla kesmenizi tavsiye ederim civilden almıştım fiyat da uygun , korkuyorum bende cesaret edemiyorum tırnak makası ile
yasminspars iroo bende öyle kanatıyorum hemen temizliyorum bi pamukla ve geçiyor bi iki güne 10 aylık hala bazen durmadı mı kanatabiliyorum
BenDiyeBiri_ iroo geçen bende yanlışlıkla kesildi bebeğimin eti ben bez katıp kanı durdurmjstjm ardından bir gün boyunca küçük yara bantlarından taktım sonra çıkardım şükür bişey olmadj
kubi12 BenDiyeBiri_ merhaba bantları çıkarırken acımadı mı 🥹 bende etini kestim bez sardım eline de çorap geçirdim. Yara bandı çıkarırken daha çok acıtır diye
suheyla92 iroo tirnak makasi bebekler icin guvenli degil pilli torpu alin surekli kisaltin ben 7 aya kadar onu kullandim sonra makasa gectim yazik kucucuk bebek daha eti ne ki