_tugcee ülkeye başka ülkelerin istemediği yabancıları doldurup Türk nüfusunu dibe çekmeselerdi herkesin refah düzeyi daha iyi, çocuk sayısı da önemsiz olurdu. Biz işçi ülkesiyiz. Devlete yabancı markaların ülkemizde açtığı fabrikalarda çalıştıracağı işçi lazım. Çocuğunun geleceğini bu planlara göre heba etmek isteyen varsa 1500₺ için doğursun. Zamanında da üç çocuk diyorlardı. O çocuklar büyüdü şimdi de işsizlik yok iş beğenmeyen var diyorlar. Yüksek lisans mezunları işsiz kalıyor artık. Okumak bile iş sahibi olmaya yetmiyor. Her ay 1500₺’yi devlete biz verelim. Ülke vatandaşı olmayanları ülkeden atsınlar. Refah seviyemiz yükselsin. Kimse de bakamayacağı çocuğu doğurmasın.