4 aylık bebeğim var meme reddi yaşamıştık 1 aydır biberonla sağımla besliyorum şimdi biberonda istemiyor dudağını büzüyor napcam bilmiyorum biberonu doğduğundan beri philips avent kullanıyorum başlığını da büyüttüm numarasını yine aynı bir çözümü olan var mı