Bebekligiller Çenemde ki görüntüden hoşlanmıyorum. 3 ay sonra yaz gelecek. Ve terden aşırı kaşınıp daha çok kötü yapıyor. İğneli lazer demeyin çok korkuyorum. Onun harici yorumlara açığım 🤗 bu temsili resimdir kendi yüzüm değil.
Madamehappyyyyy Bebekligiller Eve lazer makinası alın. Bu görüntü olmuyor emziriyorsamız ya da hamileyseniz yasak.
Bebekligiller Madamehappyyyyy evet emziriyorum. Daha 1 yaşında bile olmadı. Emzirmeyi bırakana dek böyle gözükmek istemiyorum. Başka öneriniz var mı 🤔