Vesile96 Merhaba anneler 17 haftalık hamileyim Ve dünden beri ishal oldu hiç durmuyor. iki gün önce dışarda yedim onun yüzünden olabilir mi. Ne yapsam bilemedim ki hastaneye gitsem mi ki
likeli Vesile96 hastanede muhtemelen ilaç vermeyeceklerdir. Belki sıvı kaybını yerine koymak için serum takabilirler. Çok şiddetli ishalseniz ya da kusma da varsa gidin mutlaka. Evde bol bol su içip muz patates vs yiyebilirsiniz.