Merhaba anneler.Bebeğim 40 günlük ve benim safra kesemde taş var.Sürekli ağrım oluyor ve ne yesem şişkinlik oluyor.Aranızda emzirme döneminde ameliyat olan var mı Salı günü doktorla görüşeceğim süreç nasıl ilerliyor güzel yorumlarınıza ihtiyacım var 🥺