Merhaba anneler bana ne olur yardımcı olun ben kafayı yemek üzereyim artık.7 aylık bir oğlum var.Önceden her öğünde 180ml mama yiyen çocuk 120 ml yi zor yer oldu. Biber onu devamlı eliyle ittiriyor kafasını çeviriyor.Normal zamanlarda ağzını ara ara sanki bişey çiğniyor muş gibi damaklatını açıp kapatıyor ağlamaları da iyice arttı.Bişey olcak diye korkuyorum.Daha diş çıkaramadı acaba dişten kaynaklı mı yapıyor anlayamıyorum.