Merhabalar, 3 ay yarım oldu doğum yapalı, emzirmiyorum, ekmek tüketmiyorum, kilom sabit kaldı 72de kaldım, hamile kalanda 58 kiloydum oysa ki😐😐Günlük üç öğün değil iki öğün yiyorum, sabahları çok zaman yemiyorum, akşam da 5-6 arasl tüketiyorum, acaba neden zayıflamıyorum(