zeynep234 öncelikle sokaktan sahiplendiğiniz bir kedi mutlaka cok yavru olmalı yoksa her fırsatta kaçmak isteyecektir. Biz de tayinciyiz oğlumuzu her gittiğimiz yere götürüyoruz, evde yalnız bırakılmaz cünkü. Onların da duyguları hisleri var her seyi anlıyorlar ve kediler yalnızlığı sevmezler.
Bebeğimiz oldu herkes şöyle böyle dedi tabi ki😅 ama o bizim oğlumuz o hep bizimleydi, cok sevdiğim içinnve böyle gördüğüm için tüyü gözüme batmıyor benim, süpürseniz de kalıyor çünkü ve hayatında kedi köpek bakmamış biri bunu anlayamaz ona pis gelir.
Bebeğimden hiç sakınmadım beraber büyüyecekler, oğlum kızıma hiç zarar vermedi aksine en zararsız yeri olan kuyruğu ile seviyor onu cok masumlar🥹
Ayrıca cocugunuz büyükse önden onu bu fikre iyice alıstırmalısınız ve kurallar koymalısınız. Başta siz kedinize iyi davranmalısınız korumalısınız ki o da öyle yapsın. Aksi halde bi arkadasımızın oğlu camdan attı maalesef, bu gibi durumlar olmaması için uğraşmanız gerekebilir.