yigitali2024 Kızlar sezeryan sonrası 4.ayda 1 kez regl oldum bu hafta günüm gelmişti ama olmadım 4 gün gecikti normal mi böyle bir durum yaşayan var mı? (Doğal yolla korunuyorum 😐)
egelsenkonuss yigitali2024 doğal yol dediğiniz geri çekilme sanırım, ona güvenmeyin. Sezeryan sonrası 1 yıl düzensizlikleri normal sayıyorlar
mthnannsi yigitali2024 geri çekilmeyle korunuyoruz bizde sezaryenden sonra regl düzeni değişiyor kaç defa geciktiği oldu şükür hamile değilim oğlum 14 aylık
bakkalemzigi yigitali2024 doğum sonrası düzensizlik oluyor normal daha bebeğin 4 aylık dikkat edin korunun