Merhaba anneler. Oğlum bugün 13 günlük oldu. İlk doğunca mememi almadı sarılık yaşadık derken biberonla veriyordum sağarak. Çok şükür mememi almaya başladı ve biberonla vermekten vazgeçtik. Ama birkaç gündür sanki göğüslerim yumuşadı süt inmiyor gibi. Sıkınca sütüm geliyor ama dururken akan göğüslerimden artık süt akmıyor ve boşaldı gibi sanki. Böyle bi durum yaşayan var mı. Sütüm mü kesiliyor bebeğime yetmiyor diye endişe ediyorum.