Merhaba, 2 ay 22 gunluk bebegim dogdugunden beri normal hapsuruk omsuruk vardi ara ara bide gozunde capaklanma vardi dogdugun beri goz yasi kanal tıkanıklığı olabilir demisto drasaj uyguluyoruz. Ve dunden beri goundeki cabaklanma asiri artti oksurukte biraz artti burnunu temizledigimde sari balgam gibi geliyo sümük a tikaniklik yok beslenmeden sonra kusar normalde bugun kusmasi da balgam cikartti biraz dr dan randevu aldim yatin goturecegim ama neyden olur usutmus müdür ates falan yok…ve bebegimde alerjide var sut ürünleri galiba ama deneme yoluyo tesbit etmeye calisiyoruz suan icin test yapilmadi