Bebeğim kabızlık sorunu çekiyor doğdugundan beri hep 3 gunde bir yapiyordu ama artık baya sert yapmaya basladi zorlaniyor doktor bu şurubu verdi şimdi verdim 8ml bakalım etki edicek mi şuan 1 yaşında bebegim. Sizler kullandıysanız tecrubelerinizi paylasirmisiniz