pinkbutterfly06 2 gündür bagırarak ağlama krizleri yaşadık diş sanıyordum meğer kulak iltihabıymış antibiyotik yazdı doktor kullanıyorum haricinde ne yapsam bebeğimi rahatlatır soldu yavrum
Ayseee12_ pinkbutterfly06 bizede acildeki doktor kulak iltihabi dedi antibiyotik verdi. Biz de antibiyotik vermek istemediğimiz için kbbye goturduk kamerayla bakti cocugun kulaklari benimkinden saglam dedi sonra dis patlatti. Emin msnz kulak olduğuna
Esrbruck Bir haftadır çekiyoruz oğlum ağlamaktan mahvoldu kulak iltihabı dediler antibiyotik de işe yaramıyor bu gece sabahladık 😓
pinkbutterfly06 Ayseee12_ gerçekten mi 🥹 acile götürdük muayene etti öyle dedi bende mi götürsem acaba kbb ye
Esrbruck pinkbutterfly06 şuan gribe döndü öksürük boğaz ağrısı var kulağı daha iyi Çok teşekkür ederim ❤️
Ayseee12_ pinkbutterfly06 bi goturun bizde acile goturduk ustileik acile gelen çocukların hepsine ayni antibiyotugi yazmış nibetci eczanede antibiyotik yoktu 😆
Teletabianteni Biz de yaşadık aynısını antibiyotik kullandık bir de otipax damla sgk karşılamıyor doktor önerisiyle eczaneden aldık. Ağrı kesici kulak damlası. Bize o çok iyi geldi