yadeyade27 zaten doktorların bu kadar erken demir, d vit başlamasının sebebi bu artık; yedikkerimizden alamıyoruz. o yüzden depolar boşsa takviye kullanmak zorundasınız. bestiron damla öneririm özel, 4. aydan beri kullanıyoruz herhangi bir yan etkisi olmadı. temiz içerik bir deneyebilirsiniz, belki de denediniz ama mutlaka kullanın. vitamin ilaç değildir, takviye bunlar. dünya artık çocuğuma organik yedireceğim, ilaç kullanmayacağım, aşı yaptırmayacağım denecek bir yer değil. yok çünkü besin yok, besin değeri yok ☹️ d vitaminini zaten asla bırakmam ne kendim ne bebeğim. ömürlük kullanacağız başka çaresi yok.