Kızlar dün dyson v12 aldım🙈 evimde robot süpürgem ve kablolu süpürgem vardı zaten daha pratik olması için dikey süpürge tercih ettim, biri var kabloluyu bana sat diyor 4 bin tlye bende kararsız kaldım😅 sizce kablolu süpürge şart mı dyson varken, kabloluyu veya robotu satsam mı😅