Kızlar ben 4-5 aydır düzenli olarak doğum kontrol hapı kullanıyorum her ay da düzenli bi şekilde adet oluyorum ne yazık ki bu ay işler değişti Ocak 1 de adetimi oldum ve 4-5 gün sürüp bitti bu süre içinde ben tekrar kontrol hapına başladım ama 1 hafta önce annemlerde unutup geldim hapı ailemle aynı şehirde yaşamıyoruz kendi evimde de yedek kontrol hapı olmadığı için kullanamadım ve ben şimdi yine adet oluyorum yani bu da 2. Adet oluşum başına gelen var mı nasıl tekrar düzene koyabilirim kontrol hapına be zaman tekrar başlamam gerekiyor biri beni aydınlatsın ya 🫤