4 yıllık evliyim
İlk çocuğum 2 yaşında erkek aşırı hareketlidir ve aşırı yaramaz
Kızım 2 aylık sürekli ağlıyor kucak istiyor
Eşim aşırı ilgisiz
İlk bebeğim tedaviyle oldu ikinci asla olmaz dediker
Emzirirken adet olmadığım halde hamile kaldım ama uzun aylarca adet olmamıştım
İsyan etmiyorum ama keşke yaş aralıkları 7 8 olsaydı
İkiz gibiler
Oğlumda kızımda sürekli ilgi bekliyor
Oğlum tlf alıştı izlemek istiyor vermesem ağlıyor krize giriyor vernce iyi ama vermek istemiyorum
Çok yorgunum mutsuzum
Maddi manevi çok kötüyüm
Nasıl korunabilrm
Prezervatif ke konunulur mu bi kere kaydı ertesi gün hapı içtim 1 haftada 5 kilo aldım heryerim ödem
Tükendim nolur bişeler yazın
Vucüt beyn yorgun
😔😔😔😔😔😔😔😔😔
Birde oğlum bugün kızıma kumanda fırlattı bu atmalar ne zaman bter