hasibe04
Aynı sorunu yaşıyoruz. Yatarak emziriyorum bazen, onuda sevmezse onu yan tutuyorum (futbol topu pozisyonu deniyor), onuda sevmezse klasik tutuyorum. Hangisinden rahatsız olmazsa artık 🤷♀️geriye doğru yaslanırsanız süt akışınızı biraz yavaşlatabilirsiniz.