candycandy Arkadaslar merhaba,meme enfeksiyonu (mastit )olan var mi?Varsa nasil onlemler aldiniz?Duzenli emzirmeme ragmen son zamanlarda basim dertte 🥹🥹
gokce_yekta candycandy çok çok geçmiş olsun zor birşey, ben antibiyotik kullanmıştım onun haricinde bol bol emzirme emzirirken ebe eşin masaj yapsın yan taraftan demişti birde aşırı sıcak olmamasi şartı ile sıcak su koymuştum
mortosba candycandy yani biraz komik olacak ama belki 4 5 kere yaşadım bu durumu ve akrabaların baskısı ile canın ne cektide yemedin sorusunun cevabını bulunca geçiyordu… İnanmıyordum ama doğru olduğuna kanaat getirdim😅
patlaktarhana candycandy valla herkes kendi çözümü bulmalı bu mastit belasına .Herkesin dediğini yaptım olmadı .Kendimce çözüm buldum.Göğüslerimin uçlarından tuttum halı sirkeler gibi silkeledim acı veriyordu sonra sağdım.Banyoda sıcak suyun altında masaj yaptım yine salladım sonra sağım yaptım iki üç ay biri iyileşir biri olurdu sonra ikisi aynı anda olurdu neler çektiğimi anlatamam kolumu oynatamazdım bebeğinin gazını çıkartamazdım o derece ağır geçirdim .antibiyotik tedavisi gördüm banamısın demedi .İşte bende göğüs uçlarımo sallayarak buldum.Geçmiş olsun
dmtsmnmrlp Sağım yapıyor musunuz? Bebek emdikten sonra memenin tamamen boşalması lazım. Ben bi süre sağım yaptım. Bir kere başıma geldi çok kötü bişey geçmiş olsun
candycandy dmtsmnmrlp tesekkur ederim duzenli olarak her emzirmeden sonra yapmiyorum ama cok sertleştigi zaman yapıyorum sadece 🥹
candycandy gokce_yekta antibiyotik kullandim ama tekrar etti ..simdilik iyiyim sukurler olsun ki,umarım bir daha tekrarlanmaz🙏
candycandy mortosba olabilir mi 😂😂ben yediklerime dikkat edeyim diye her canimin istedigini de yemiyorum açikcasi yesem ki acaba🤓
mortosba candycandy azda olsa ye gerçekten 4 5 kere bu sorunu yaşadım ilkinde hemen doktora gidip antibiyotik başlamıştım diğerlerinde ne yemek istediğimi düşünüp bulup yedim 😅😅 tabi sık emzirmekte gerekiyor 😂😂
esra1896 Her emzirmeden sonra sağım yapın. Bir arkadaş yazmış çok doğru bebeği sırt üstü yatırın siz üste geçin emzirin. ( Köpek gibi demişti ebem 😂) Bu çok işe yaradı. Lahana yaprağından yardım alabilirsin. Bir de duş bol bol
candycandy esra1896 hepsini denedim..insallah tekrarlamasin,kimsenin de basina gelmesin🙏🙏minicik bir bebekle 7/24 meşgulken çok zor 🙏
candycandy kuzuanasi buna da başladim,su ara cok emmeye başladi gece uyanmalari artti emmeden uyumuyor da🥹🥹
candycandy aysegulalatas aysegulalatas ah ne diyorsunuz gecmis olsun,ben de cok zor bir 10 gun gecirdim umarim tekrarlanmaz🙏