Ya çıldırmak üzereyim 1 saatte uyuttuğum bebek ilk uyuyuşta 2 3 saat uyuyor. Sonra saat başı bağırıyor önce meme sonra ayakta sallama koyuyorum bazen yarım saatte kalkıyor. Mizaç olarak çok sevimli herkese gülücük dağıtan bebek uyurken kendinden soğuttu. Sabah yorgun argın işe gitmekten bıktım. Uyku eğitimini denedim o kadar inatçı o kadar ağladı ki en son bayılmışım. Anne olmak hiç bana göre değilmiş bu ne ya. Ve ilgisiz de değilim yemek yaparken kucağımda yada yanımda oyunlar oynuyoruz gezmeye götürüyorum zaten 5 saat çalışıyorum . Ben yokken 2 saat uyuyor.