Bebeğim 3 ay 5 günlük son zamanlarda gece uykusunda ayaklarını hava kaldırıp yatağa vuruyor yine elleri ile vuruyor hem Altan hem üsten gazı vardır diye gaz çıkartıyorum ama yine devam ediyor. Alıp emziriyorum emme bittiği an kucağımda uyuyor yatağa koyuyırum tekrar aynısı yapıyor. Başına gelen oldu mu? Ya da çözüm bulan?.