aaryamom degisiyor canim.doguma gitmeden önceki gün gazlı şeyler yeme sakın.hafif çorba tarzı beslen.ben çok hata yaptım 3.dogumumdu güya ama bilemedim.nohut yedim biraz..tıka basa ne bulursam yedim ertesi gün aç kalicam diye.dogumun gazı da biriknce çok fena ağrım oldu.cok ağladım 10 daydi doğum sabah gece 12 de bağırsak iğnesi yapıldıktan sonra sabah 5 gibi ancak cikti gazim.buyuk tuvalet zaten 3 güne geldi.ins.cabuk çıkarırsın gazı.