ezgimsii canım eğer hastalık vb. bir şey yoksa diş dönemi bazı bebişler de yapabiliyor. Damaklar hassaslaşıyor. Damaklarını kontrol et mutlaka. Kabarma, sertlik varsa diştendir muhtemelen. Çok huysuzlandığında parol verebilirsin ağrısını dindirsin hem anlamış olursun dişten dolayı olup olmadığını