bendenbirtanedahayok Rota aşısının son dozunu oldu diğer ay. Ben 2 gündür ağır influnzayım galiba bebeğimde ateş halsizlik vs yoktu ama şuan ishal oldu. Bulaştırmış mıyımdır ishal için acile gitmem gerekli mi?
muno112 Günde 6 dan fazla yapıyorsa su gibi akıyorsa ve çok gürültülüyse ishal kabul ediliyor öyleyse goturmenizde yarar var. Probiyotik verin hemen bol sıvı tuketsin ki halsiz düşmesin çok geçmiş olsun
bendenbirtanedahayok muno112 probiyotik kullanıyoruz şuanda ama sadece gece huysuzdu bide normalde gece kaka hiç yapmazdı gürültülüydü baya bende şaşırdım ateşi yok ama yatmadan calpol içirmiştim diş ağrısı için😞
muno112 bendenbirtanedahayok sabaha kadar takip edin diş öncesi diski yumuşar salya fazla yuttuğu için belki ishal saniyorsunuzdur dediğim gibi 6 ve fazlası olursa gidersiniz