2 buçuk yıldır evliyim eşimin horladığını bilmiyordum neyse evlendik balayına gittik oteldeyiz eşim horlamaya başladı sağa dön yok sola dön yok uyku falan uyuyamıyorum bide düğün yorgunluğu uyumam gerek başka oda ve yatakda yok en son balkona çıkıp sert zeminde uyumuştum, bu böyle günlerce devam etti sürekli uyumaya çalıştım yeri geldi tartıştık benim alışmamı istedi ama ne yaptıysam alışamadım bu arada uykuyada dalsam yine uyanıyordum evi inletiyordu çünkü. Sonra biz burun bandı, burun aparatları, ağzı açılıyor acaba ondanmı diye çene bandı, benim için kulak tıkayıcı aklınıza ne gelirse denedik yine olmadı. Burnunda geniz eti vardı ameliyat için ikna ettim oldu dedimki ohh artıl bitiyor aaa birde ne göreyim horlamaya kaldığı şiddetten devam ediyordu, tekrar doktora gittik bademciklerine baktılar burnu tıkanıyor diye alerjisi var deyip ilaç verdiler yine geçmedi. Benim için geceler kabus olmuştu, çalışan biriydim her sabah uykusuz işe gidip ofiste kafamı masaya koyup uyuduğum oluyordu, baktım benim hayatımı kötü etkiliyor evliliğimi kötü etkiliyor yataklar ayrıldı gece beraber yatarız sabah ayrı kalkarız böyle gidiyordu şimdi bebişim var uykusuda derin ona ninni gibi geliyor, ama emzirmek için aldığımda uyku arasında emzirmeye çalışırım ki uyanmasın diye çünkü bidaha geri uyutmak zulüm o sıra horladığında kızardım bebek uyancak diye şimdi beraberde yatmıyoruz akşam direk başka odaya gidiyor. Bizim son çaremiz uyku testiydi gece hastanede uyuyacaktı, ben uyku apnesinden şüpheleniyorum çünkü randevu aldım eşime tam gidecekti grip oldu gidemedi öylede kaldı, çok çabaladım yatakları ayırmamak için, şuan pes ettim bu arada ne yöne dönerse dönsün yine horluyor komşular rahatsız olup kapımı çalacaklar diye korkuyorum o derece çok uzun oldu kusura bakmayın bende bu konudan dertliyim içimi döktüm 😀😀