duyguloji3478 benim bebe 18 aylık 82 cm 11 kilo, yorumlara bakarsak bizimki cüce kalmış 😂 doktoru persentiline uygun gidiyor demişti. Gerçi sağlık ocağı oğluma 77 cm demişti çıldırdım şikayet ettim yeniden gittim olcturdum hastane ile aynı boyu buldular bu sefer. Bana normal dedilerse sizinki fazlasıyla normaldir. Sizinki anormalse bizimki hastalıklı sayılır herhalde