moommyyyylik kızım hem anne sütü hemde günde sadece gece uykusunda bir kere mama alıyor onun dışında kalktığında salatalık yumurta kaşar(kilo aldırmak için birebir bence)bazen iki-üç tane bebe bisküvisi yiyor bazen de buğdaylı ekmek tüketiyor ara öğünlerde kuruyemiş çok seviyor yer fıstığı badem kaju bunlardan veriyorum yada armut portakal muz vs gibi meyveler sonrasında öğlen az miktarda çorba yediriyorum öğünleri sık ama az veriyorum tekrar ara öğün de ya kek yaptıysam kek ya da hızlıca oankek yapıp onu veriyorum.akşamları çok yedirmemeye çalışıyorum daha çok tavuk balık, ciğer ,et vs gibi protein değeri yüksek yiyecekler veriyorum birde öğün arasında su vermemek gerekiyormuş yemek yemesi için yaptıklarım bunlar çok zorlamamaya çalışıyorum yemek konusunda o sebeple az veriyorum ama sık öğünlerle yapınca hem acıkıyor hemde daha güzel yiyor yemekleri 🙏🏻🧸