Deletedmom_984 duyguloji3478 hangi vitamin takviyesinden bahsediyorsunuz elimde tabakla tur atıyorum resmen
zeynep1624 duyguloji3478 canm gayet normal cocugun oğlum 1 yasina girecek 10 aylikken 12.5 kilo idi . Ve obezite falan demediler
mahseb 18 aylık kız bebek kilosu 10 yani neredeyse 5 aydır sabit kilosu. Mama ve ek gıda olarak gidiyoruz
duyguloji3478 mahseb bende mama meme ve ek gıda olarak gidiyorum doktor çok dedi kimisi az diyor anlayamadım bende
BAL_EVLAT16 duyguloji3478 13 kilo fazla degilki 18 ay için bana az bile geldi yani nasıl obezite demiş doktor şaşkınım 😃
duyguloji3478 BAL_EVLAT16 ay bende şaşkınım anlayamadım sınırda diyor tehlikeli dedi obeziteye kadar gider dedi 😂
Snglkargc_0107 duyguloji3478 benim kızımda 13 kilo ama boyda olunca normal görünüyo doktor sıkıntılı demedi ama üst sınırmış galiba
duyguloji3478 Deletedmom_984 vitmix focus veya agivit focus canım hem saç uzatıyor hem boy hem iştah açıyor birde içinde bağışıklığı düzenlemeye yarayan bolca vitamin var
shraplt duyguloji3478 benim bebeğim 2 aylık 6 kilo 61 cm boyu birazcık küçük sizinkilere göre ama masallaj hepimizin bebeklerini korusun rabbim ☺️😍
duyguloji3478 shraplt 2 aylık ve 61 cm maşallah boylu poslu olucak o zaman benim kızım 2 aylıkken 5400 boyu da 58 cm miş 🧸🙈
Esleminannsi029222 Benim kızımda sizin kızınıza aynıydı doktor gayet iyi demişti boyu 91 Di kio 13 bize normal geliyor simdi kızım 27 aylık 14 kilo
duyguloji3478 Esleminannsi029222 yorumlardan anladığım kimi doktor fazla kimi doktor az kimi doktor normal diyor onlarda tam emin değiller 😂