Kızlar bir tanıdığım geldi oturuyorduk sonra phiips in suluğu vardı onu gördü aaa bu çekiyor mu bebeğin benim kızım çekemiyor dedi dedim evet kolay çekiyor içiyor dedi sonra kendi bebeğimin suluğunu denedi pis ağzıyla suluktan içti bir anda dur diyemedim ve pahalı da bir suluk yeminle bıktım etrafımda bir akıllı yok 10 aylık bebeğin suluğundan içilir mi et mübarek ben bile asla ağzıma sürmüyorum aynı kaşıktan yedirmiyorum bebeğime dikkat ediyorum of delircem limonlu karbonatlı suda beklettim geçer mi sizce çöpe mi atayım vereyim mı suluğu çocuğa saatlerce karbonatlı suda beklettim yıkadım baya var mı önerileriniz vermeyeyim mi yoksa temizlenmiş midir etrafımda bir akıllı yok