tombikinannesi Çamaşır ve kurutma makinelerim arçelik ve yeni aldım kullanalı 3 ay oldu az doldurmama rağmen kıyafetlerimde yırtıklar oluyo daha önce başına gelen varmı
aysegul_my tombikinannesi benim 7 yildir kullaniyorum ama benimkilerde yırtık ve bi yere sıkışıp kahverengi lekeli cikio ya gecen nevresim atmiştim bi tane ayy hep kahverengi lekeli olmuş cok canim sıkıldi ya
Arife-57 tombikinannesi içine iğne kaçınca oluyo benimkindede öyle aradım belki elime gelirse çıkaralım diye bulamadım iki abiyemi mahvetti
lceLady tombikinannesi Arçelik evet benimde oluyor Tisortu geçtim artik ben Gecen 6 mt hali yıkadım yirtilmis
3kedili2bebekli tombikinannesi içinde çapak olabilir hani kazanda delikler var ya her yerde oralarda bir parça bir tel bir şey sıkışmış olabilir bir büyük pamuk yardimiyla tamamını bir gezin bakın bakalım bir şey gelecek mi elinize
tombikinannesi Arife-57 iğne kaçması imkansız evimde iğne yok 😂 fermuarlardan şüphelendim ama yırtılan şeylerle fermuarlı bişey de atmadım
3kedili2bebekli tombikinannesi olur ama küçük ya çok ugrastirabilir sizi, ben sütyen teli bulmuştum sonra baktim evet birinin teli çıkmış ve o araya girmiş 🙈😊