Bebeğim 2.5 yasında sağ kulak arkasında beze var doktor tehlikeli bişey olmadığını zamanla geçeceğini kalsa da bi sıkıntı olmayacağını söyledi ama suanda sol kulağın önünde yani kulak memesine yakın bi yerde kücük sert bir şişlik var oynayan bi beze gibi suan farkettım doktoruna yazdım doktoru beze olabileceğini tehlikeli bişey olmayacağını söyledi ama içim rahat etmedi yasayan varmıı ??