Geçmiş olsun :/ bir arkadaşım da o şekilde laptop alacaktı dolandirildi , şikayet etmişti yıllardır ceza mahkemesinde dava sürüyor diyor. Hiçbir sonuç alamamış henüz. Yine de şikayetinizi yapın uzun sürse de bence kesinlikle ilgileniyorlar çünkü kişileri buldular ve kaç kez davaları da görüldü