eliaa Kızlar kardeşim 7,8 haftalık o civarlar hamile çok beli ağrıyormuş başka bir belirtisi yokmuş o dönemler böyle ağrılar normalmiydi ben hatırlamıyorum size danışmak istedim .
aysegul_my eliaa evet evet oluyor ben kızımda iken olmustu oglumda olmamişti onda karin agrim olmuştu oluyor yani normal