Kızlar bebegim 15 aylik olacak tuzsuz veriyorum hala (ama artik azicik kaya tuzu kullanicam) yani bu aya kadar vermemem büyük yanlişmi???yemeklerini bazen salçalı yaparim bazende salçasiz degisir.çok fazla su tüketmiyor su içmeyi sevmiyor ondan ötürü vermedim birazda.